Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so v lasti podjetja ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine https://sbrina.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine https://sbrina.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.

Podatki o podjetju

Ime podjetja: ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. 

Naslov podjetja: Igriška 32, 1235 Radomlje

Telefonska številka: 030455950

Spletna stran: https://sbrina.si/

E-mail naslov:  [email protected]

ID: SI59919736

Zavezanec za DDV: DA

Podatki o ustanovitvi

datum vpisa pri registrskem organu: 2.8.2017

registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

(povzetek zakonodaje)

S spletno trgovino https://sbrina.si/ (v nadaljevanju “spletna trgovina”) upravlja podjetje ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

f.) seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec izbere vrsto, velikost izdelka ter količino. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo.Po potrditvi nakupa se uporabniku prikaže račun, ki si ga natisne in shrani do prejetja blaga. Naročene izdelke ponudnik pošilja s GLS slovenija kot odkupno pošiljko.

Cene, navedene na spletni strani www.sbrina.si ne vključujejo poštnine, pri nakupu nad 50 EUR je poštnina brezplačna. Vkolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke. Vkolikor kupca ob obisku poštarja ni doma, prejme obvestilo o pošiljki, katero dvigne na svoji pošti v roku 14 dni.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected] da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen v primeru če je plačnik poravnav znesek z gotovinu kurirju dostavne službe. Vsa plačila, ki jih prodajalec prejme od dostavne službe so izvršena preko transakcijskega računa, zato se prodajalec zavezuje, da bo opravil vračilo kupnine preko transakcijskega računa v čim krajšem možnem času in ne kasneje od 14 dni od opravljenega vračila.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi tukaj

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna Napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To storiš tako, da paket prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj z GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi  je dobavni rok 4-7 delovne dni po prejemu naročila. V primeru plačila na TRR začne dobavni rok teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Vkolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani:www.sbrina.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori  rešujejo izvensodensko.

Lastninska pravica

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR.

Copyright 2012 ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o.

Politika zasebnosti (GDPR)

Osebni podatki

Vaše osebne podatke potrebujemo iz različnih razlogov: za pomoč pri nakupu, za tehnično pomoč pri uporabi, za pošiljanje formalnih in marketinških materialov. Želimo, da je vaš nakup na naši spletni strani ali drugih digitalnih kanalih, ki jih uporabljamo čim bolj tekoč in prijazen za uporabo, hkrati pa vam želimo zagotoviti najboljšo ponudbo.

Iz tega razloga bodo vaši osebni podatki, ki ste nam jih posredovali uporabljeni izključno za potrebe izpolnjevanja naročila (npr. pošiljanje informativnih gradiv, ponudb, računov, ki se nanašajo na naročilo), kot tudi za izboljšanje naše komunikacije z vami (npr. ciljno oglaševanje in pošiljanje promocijskih e-novičk).

S soglasjem k obdelavi osebnih podatkov se strinjate, da lahko pridobljene osebne podatke uporabimo tudi za namene neposrednega trženja in za namene vzorčenja, pregledovanja in statistične obdelave podatkov; za določanje uporabe storitev; za prilagajanje ponudbe in segmentacije; za tržne raziskave; za obveščanje o naši ponudbi, novih izdelkih in posebnih ponudbah; za pošiljanje e-novičk in drugih reklamnih materialov; za obveščanje uporabnikov o storitvah podjetja ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. in povezanih oseb; in za druge načine uporabe predloženih podatkov. V tem procesu se zbrani podatki lahko posredujejo tretjim osebam, s katerimi je ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. sklenil sporazum o obdelavi podatkov.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno zaprosi podjetje ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. (oziroma spletno trgovino sbrina.si), da preneha uporabljati svoje osebne podatke, bodisi stalno ali začasno. Med nadzorom osebnih podatkov lahko oseba zahteva pregledovanje in posodabljanje podatkov v zbirki podatkov. Upravitelj spletnega mesta obravnava vse pridobljene osebne podatke v skladu z veljavnimi zakoni. Vaši podatki morajo biti ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipulacijo in nepooblaščenim dostopom ali nepooblaščenim razkritjem s strani tretjih oseb.

Pravica do informacij

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki, vas prosimo, da nas kontaktirajte:

sbrina.si

ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o.

Igriška 32, SI-1235 Radomlje

Poslovni prostori: Brezovce 6, SI-1236 Trzin

T: 030455950

E: [email protected]

Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili, katere osebne podatke smo zbrali v pisni obliki in v skladu z veljavnimi predpisi.

Predvidena uporaba

Ljudje nismo le številke. Smo posamezniki z lastnimi cilji, preference, potrebe in problemi. Če želimo zagotoviti najbolj osebno uporabniško izkušnjo, moramo najprej razumeti potrebe in težave vsakega uporabnika. V ta namen vas moramo spoznati malo bolje. Želimo vedeti, katere teme vas zanimajo; katere vsebine berete na naših spletnih straneh; katere izdelke gledate ali kupujete; kateri komunikacijski kanali so najbolj primerni za komuniciranje z vami itd.

S soglasjem k shranjevanju, obdelavi in ​​posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, prenosom datotek s spletnih strani sbrina.si, pošiljanjem podatkov preko spletnih obrazcev ali naročanjem na e-novičke, uporabnik omogoča podjetju ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. obdelati in hraniti predložene osebne podatke v skladu z veljavnimi zakoni. Z dajanjem soglasja uporabnik podjetju ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. kot upravljavcu sistema za prijavo osebnih podatkov omogoča obdelavo pridobljenih osebnih podatkov za namene vzorčenja, geodetske obdelave in statistične obdelave podatkov; za določanje uporabe storitev; za prilagajanje ponudbe in segmentacije; za tržne raziskave; za informiranje naše ponudbe, novih izdelkov in posebnih ponudb; za pošiljanje e-novičk in drugih reklamnih materialov; za obveščanje uporabnikov o storitvah podjetja ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. in povezanih oseb; in za druge načine uporabe predloženih podatkov.

Podjetju ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. je dovoljeno obdelati zgoraj navedene podatke za lastne potrebe, dokler se soglasje ne umakne, in zahteva odstranitev osebnih podatkov iz baze podatkov; sicer jih je mogoče obdelati tako dolgo, kot je potrebno za dosego namena, za katerega so bili zbrani podatki, tj. 10 let za registrirane uporabnike, 5 let za vse druge uporabnike in dokler naročnik e-novičk ne odjavi ali dokler upravljavec ne preneha s tržnimi dejavnostmi. Med nadzorom osebnih podatkov lahko oseba zahteva pregledovanje in posodabljanje podatkov v zbirki podatkov.

Varovanje vaše zasebnosti

ONET DIGITAL, trgovina in storitve, d.o.o. ponuja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno zaščito vaših podatkov. Na spletnem mestu se prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov izvaja v varnem načinu s protokolom SSL (Secure Sockets Layer). Podatki so šifrirani z do 256-bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se prenesejo na naš strežnik v šifrirani obliki. Na ta način sistem preprečuje, da bi kdorkoli prestregel osebne in transakcijske podatke, ki jih pošljete v našo spletno trgovino.